تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

در صورتی که موفق به دانلود صحیح نشدید لطفا اطلاع دهید : rozgolkiani@gmail.com


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 23
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 127691

فروش نمک دریا و دریاچه (کاملا طبیعی)


فروش نمک دریا  و دریاچه (کاملا طبیعی)

با خرید این محصول به 10 کیلو گرم نمک خالص دریا دست پیدا خواهید کرد

 

نمکدریا به طور کلی به نمکهایی گفته می شود که مستقیما از آب دریا یا اقیانوس به دست آیند. آب را توسط کانال هایی وارد سینی های سفالی نمکگیری می کنند تا نور خورشید و وزش باد ، به طور طبیعی موجب تبخیرآب و تهیه نمکشود

در تهیه انبوه، آن را به انداره دیگرنمک ها تصفیه نمی کنند و حاوی املاح دیگری چون آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی و ید است

اثرات ناشی از سدیم برروی فشار خون(سدیم حجم خون را افزایش می دهد، باعث ایجاد استرس می شود، ضربان قلب را افزایش می دهد و رگهای خونی را منقبض می کند. و اینها همه عواملی است که باعث ایجاد فشار خون بالا می شود.) به وسیله منیزیم خنثی می شود.
نمک دریا دارای منیزیم است درحالی کهنمک سفره عاری از آن است. به همین دلیلنمک دریا خیلی کمتر باعث بالارفتن فشار خون می شود.
طرفداران این نوعنمک از طعم خالص و فوایداملاح موجود در ایننمک صحبت به میان می آورند. بهترین مکان های تهیه این نوع نمک، دریای مدیترانه، دریای شمال و اقیانوس اطلس(خصوصاً در ساحل بریتانی فرانسه ) است.
ایننمک سالم تر و طعم دارتر ازنمک سفره است و به صورت دانه های درشت، سائیده و کاملاً نرم در دسترس است.
نمک دریا بطور طبیعی خاکستری رنگ و دارای دانه های درشت تر ازنمک سفره است.
اگر شما آن را به رنگ سفید خالص مشاهده کردید مطمئن باشید که آن را به وسیله مواد شیمیایی سفید کرده اند و این نشانه آن است که باید از خوردن آن خودداری کنید.
ایننمک را می توانید از عطاری ها تهیه نمایید اما مراقب باشید با اینکه ایننمک عوارضنمک سفره را ندارد اما در مصرف ایننمک هم نباید افراط کرد

 

 

*** فواید نمک دریا ***

 

عبارت اند از حفاظت بهتر از پوست، دندان های سالم تر، تسکین آرتروز روماتیسمی، گرفتگی عضلات، پسوریازیس و ورم مفاصل. نمک دریا به برطرف شدن آکنه و سینوزیت نیز کمک می کند. علاوه بر این، برای لایه برداری پوست، شستن بینی و چشم و تعادل الکترولیتی بدن نیز مفید است. این نوع نمک دارای خواص درمانی است که نقش مهمی را در تعادل نسبت اسیدی- قلیایی بدن، ضربان منظم قلب، خواب راحت و برطرف کردن خستگی کلی بدن ایفا می کند.

نمک دریا از تبخیر آب های شور بدست می آید. و در مقایسه با نمک تصفیه شده، رنگ تیره تری دارد زیرا مواد معدنی ضروری را از خاک رس موجود در آب، جذب کرده است. محصول نمک تصفیه شده، فرآیند سنگینی را پشت سر می گذارد که شامل استخراج، تزریق ید، سفید کردن و رقیق کردن با آنتی کیک ها می شود؛ آنتی کیک ها ترکیباتی هستند که به عنوان افزودنی به مواد اضافه می شوند و مانع از به هم چسبیدگی، غیر یکنواختی محصول و اصطلاحاً کیکی شکل شدن می شوند. در طول فرآوری نمک، مواد شیمیایی بیشتری به آن اضافه می شوند که اغلب، به جز سدیم و کلر، بقیه مواد معدنی مفید و عناصر کمیاب آن را از بین می برند.

نمک دریا بر خلاف نمک تصفیه شده، فرآیند ساده ای را پشت سر می گذارد و به همین دلیل، رطوبت و مواد معدنی باارزش خود را حفظ می کند. آب و هوا و مکان جغرافیایی استخراج نمک دریای نیز نقش مهمی را در کیفیت و ترکیب مواد معدنی آن ایفا می کند.

روش استخراج نمک دریا نیز در حفظ حالت طبیعی و کیفیت درمانی آن مؤثر است. خواص درمانی نمک دریای به حفظ عملکرد صحیح سلول های بدن کمک می کند و سالهاست که انسان ارزش آن را درک کرده است. در دوران کهن، این نمک به دلیل بهبود زخم ها و جراحت های دستان ماهی گیران، ارزش بسیاری برای انسان داشت


مبلغ قابل پرداخت 471,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1705

مطالب تصادفی

  • رمز نگاری و مخفی سازی فایل و درایو
  • ساخت وب سايت بدون نياز به دانش Htmlوکد نویسی
  • سورس های اندروید و توضیحات نکته به نکته
  • کسب درآمد از برنامه سازی و ترجمه ی برنامه
  • تقویت آنتن مودم وای فای

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد